BİRİMLER
İletişim Merkezi
Gaziosmanpaşa Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunabilmek adına iletişim kanallarını genişletmeye devam ediyor. Bu kapsamda Gaziosmanpaşalıların, belediyeyle olan işlemlerini zaman kaybı yaşamadan, pratik şekilde yapabilecekleri yeni İletişim Merkezleri hizmete açıldı. Beyaz Masa hizmetlerinin verildiği Gaziosmanpaşa Belediyesi İletişim Merkezlerinde vatandaşlar, talep, öneri ve şikâyet oluşturma, vergi borcu ödeme, beyan bilgileri sorgulama, sicil sorgulama, bilgi edinme gibi daha birçok işlemi kolaylıkla halledebiliyor.
Karadeniz Mahallesi İletişim Merkezi
![]() |
![]() |
---|
Kazım Karabekir Mahallesi İletişim Merkezi
Kazım Karabekir İletişim Merkezi Telefon : 0212 649 68 64
![]() |
![]() |
---|
Yeşilpınar Mahallesi İletişim Merkezi
![]() |
![]() |
---|
Basın Yayın Birimi
Belediye Başkanı’nın ve Belediyenin her türlü medya faaliyetini kurum lehine olacak şekilde yürütür. Bunun için kurum faaliyetlerinin medyada yer alması çalışmalarını yerine getirir. Başkanlık ve Belediye hizmetlerinin görünürlüğünü arttırmak üzere basın aktivite projeleri geliştirir ve basınla ilgili organizasyonlarını gerçekleştirir. Belediyemizin faaliyetlerinin sosyal medyada etkin bir şekilde duyurulmasını sağlar. Kurumun tanıtımı amacıyla her türlü basılı iş ve işlemleri yerine getirir. Broşür, el ilanı, afiş, dergi, kitap, fotoğraf, video, ses gibi tüm yayın argümanlarını kullanarak çalışmalarını yürütür ve arşivler.
Halkla İlişkiler Birimi
Belediye’nin vatandaşımızla iletişim kurduğu birimimizdir. 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereği; vatandaşı yönlendirme, bilgilendirme ve çözüm üretme noktasında, kanun çerçevesinde 15 günlük süre içerisinde olumlu ya da olumsuz cevap verilmesi kaydıyla, tüm müdürlüklerle koordineli bir çalışma yürütür. Vatandaşımızın BİMER, Bilgi Edinme ve Şikayetvar.com yoluyla yapmış olduğu şikâyetleri ilgili birimlere göndererek çözüme ulaştırıp vatandaşa e-mail yoluyla cevap verir. Gaziosmanpaşa ilçesinde bulunan askerlerimize bayrak ve asker afişi yapmakla birlikte evlenen çiftlerimize tebrik mesajı, ilçemizde vefat eden vatandaşımızın yakınlarına taziye mesajı gönderir.
Beyaz Masa
Beyaz Masa, vatandaşlarımızın istek ve şikâyetlerini talepleri doğrultusunda değerlendirerek, gerekli birimlere aktarılıp çözüme kavuşturur. Vatandaşa emlak beyanı güncellemesi, yeni bina oluşturma ve dilekçe oluşturmada yardımcı olur.
![]() |
![]() |
---|
Kariyer Ve İstihdam Ofisi:
Milli İstihdam Seferberliğine katkı sunmak ve ilçemizde istihdamı artırmaya yönelik çalışmalar yürütülmektedir. Bu kapsamda özel sektör firma temsilcileri ile iş arayan vatandaşlarımızı buluşturduğumuz “İstihdam Buluşmaları” düzenliyoruz. Vatandaşlarımız, online istihdam portalımız üzerinden iş ilanlarını takip edip, başvuru yapabiliyor. Ayrıca Kariyer ve İstihdam Ofisimiz bünyesinde, gençlerimizin meslek seçimi ve kariyer planlamalarına katkı sunmak amacıyla alanında uzman isimlerle bir araya geldikleri “Eğitim ve Kariyer Buluşmaları” düzenliyoruz.
Hedeflerimiz:
· Ülkemizin istihdam seferberliğinde aktif rol oynayarak, mevcut iş ve üretim gücüne katkıda bulunmak.
· İşverenlerin, uygun nitelikteki çalışanları bulmasını sağlayarak kurum içi sadakat ve verimliliğin artışına katkıda bulunmak.
· İş arayan vatandaşlarımızın doğru ve verimli olacakları bir sektörde iş sahibi olmasını sağlamak.
Bu çalışmalarımızın neticesinde her yıl ortalama 500 vatandaşımızın işe yerleşmesini sağlamaktayız.
![]() |
![]() |
![]() |
---|
İletişim
Telefon: 0212 453 50 40
Mail: basin3@gaziosmanpasa.bel.tr
Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezimiz, haftanın 7 günü vatandaşımıza hizmet verir. Vatandaşlarımızın şikâyetlerini alıp ilgili birimlere iletip hızlı bir şekilde çözüme ulaştırarak vatandaşımızı bilgilendirir.
![]() |
![]() |
---|